Zamarznięte ziemie w Totemie

W grze Totem http://nk.pl/#gry-online/totem pojawiła się nowa aktualizacja pod hasłem Zamarznięte ziemie. W ramach niej dostępna jest nowa lokacje, specjalne budynki i okolicznościowe przedmioty.

2 uwagi do wpisu “Zamarznięte ziemie w Totemie

  1. Moj numer UID.person_e7e648da774569e3 mam pytanie dlaczego ja nie moge odbierac tych dziennych bonusow a kiedys moglam a dwa zakupilam za 140 zl diamenty do gry w totem i nagrody nie dostalam a miala byc syrena jako nagroda ,Pisze tutaj bo nigdzie nie moge sie dostac a juz mnie to zaczyna troszeczke denerwowac bo robicie ludzi w balona i wiem ze to ne ja jestem jedyna taka osoba

    Lubię

Skomentuj

